MaIzAtUl AsLiNdA bt MoHaMaD ArSAD

MaIzAtUl AsLiNdA bt MoHaMaD ArSAD

Wednesday, March 9, 2011

besh3x....heee

ptg td ktorg smue hang out cme2...
nak sambot bfday aku ke??hahahah
ape yg aku taw,mmg besh n gempak gle kot...
mkn mcd,jln2....ktorg g parkson,ley lak wat plik
lam 2..hahahah...smue nie da ckop bmkne lam idop aku....
adiah bfday aku taon nie,psahabatan yg sgt baek n
bhgea cgt2...aku arap smue nie kkal n x pts kat tgah jln...
tharu gle dpt kwn2 cam diorg...ape yg aku taw,kami mmg susa
sng bsme..ske laa....nak nges!!hahahah....da bsar....tq smue...

kat dpan parkson...

kat mcd....

mane aku???haaa
 nie kwn2 aku..
mane2 pon jd....
ade ktorg kesah org tgk??hahaha

posing...hahahah
gle glamor...
hobi kan..hahaahha
cak!!
ahhaahah....
sempat ag kan...huuu







No comments:

Post a Comment