MaIzAtUl AsLiNdA bt MoHaMaD ArSAD

MaIzAtUl AsLiNdA bt MoHaMaD ArSAD

Tuesday, April 5, 2011

AkU kE sLh??

lately aku rase epy gle2..ag2 mse diner ari 2...gmpak gle ngan kwn2 yg sgt epy n sporting..
mriah kot..xpnah2 aku pkai cm 2...huu....em,tp xtaw npe ari nie rase ttkan,tnsion,stres...yg plg pntg,cdeyh...
aku ke yg slh??aku ke yg cri gdo??aku ke yg wat ko srabot??ish...tbe2 rase aku bkn kwn yg baek...
if ko xkwn ngan aku,xdek la ko jd cm nie ari nie..xdek la ko tnsion n srbot cgt..xdek la stres ngan aku..
xpla kwn...if aku ade wat slh,gtaw la...aku akan try jaohkan dri dari ko...aku xkan wat ko srbot ag..
even pas nie aku da xde tmpat nak tmpang nges,guraw,luahkan prasaan or luahkan mslh,xpe...aku rdo asalkan ko xdek la rase ttkan sgt ngan aku..sory cgt..n tq 4 be my fren...aku sgt sygkan pshbtan kte...tp hakikatnye aku slalu wat ko trase ngan aku...kan k***N???

*dga la luahan ati aku nie...:(

No comments:

Post a Comment